Jak widowisko sportowe stało się produktem? Prawne aspekty marketingu sportowego – spotkanie

Zapraszamy na kolejne spotkanie KN „Ius et Sport” we wtorek 12 stycznia 2016 r. o 20:00, sala 1.2. w CI II (ul. Lipowa 4) .

Tajniki marketingu sportowego pomoże nam poznać dr Tomasz Redwan.

Chcesz dowiedzieć się:
– Co wspólnego łączy sport i marketing?
– Czym w ogóle jest marketing sportowy?
– Czy sport może istnieć bez sponsoringu?
– Jaka jest różnica między marketnigiem a sponsoringiem?
– Kiedy zaczęliśmy traktować widowisko sportowe jako produkt?
– Czy nadmierny marketing nie zabija ducha sportu?

Odpowiedzi na te pytania poznasz na najbliższym spotkaniu koła prawa sportowego „Ius et Sport”.

Kim jest nasz gość?
Tomasz Redwan to najbardziej znana postać polskiego marketingu sportowego. Przygotował i realizował programy marketingowe dla wielu imprez sportowych (mistrzostwa Polski w tenisie, Puchar Davisa, zawodowe turnieje tenisowe: Warsaw Cup by Heros 1998-2001, Grolsch Cup 1999-2001, J&S Cup 2001-2004, Idea Prokom Open 2001-2003, Liga Światowa 1999-2008, Finały Ligi Światowej 2000, 2007, World Grand Prix 2006-2008, Polska Liga Siatkówki 2000-2008, Liga Siatkówki Kobiet 2005-2008, Mistrzostwa Świata Juniorów 2001.
Autor wielu opracowań z zakresu marketingu sportowego. Był także prelegentem podczas Konferencji Marketingu Sportowego w Toruniu.

Zachęcamy zapoznać się z poniższym artykułem:
http://sportowefakty.wp.pl/inne/122918/marketing-sportowy-w-polsce-rozwija-sie-zbyt-wolno-rozmowa-z

Do zobaczenia we wtorek 12.01.2016r w sali 1.2. w CI II !

Reklamy