Management i marketing sportowy – relacja

11 maja KN „Ius et Sport” zorganizowało spotkanie pt.: Management i marketing sportowy 

marketing sportowy

Gościliśmy założycieli agencji sportowej NewSportStar: Jakuba Węglarskiego i Łukasza Klenczona.

Dziękujemy naszym gościom za wprowadzenie w świat managementu i marketingu sportowego.

Zachęcamy do zapoznania się ze stronami opisującymi działalność naszych gości:
Szkolenia sportowe: http://www.szkoleniasportowe.com/
Agencja New Sport Star: http://www.newsportstar.com/

Było to ostatnie merytoryczne spotkanie Ius et Sport w tym bieżącym roku akademickim. Jednocześnie pragniemy poinformować, że 21 maja (czwartek) o godz. 18.30 odbędzie się Walne Zgromadzenie Członków Koła, na którym podsumowujemy tegoroczną działalność, przedstawimy plany na kolejny rok i wybierzemy nowy zarząd koła na rok akademicki 2015/2016. Obecność Członków Koła obowiązkowa!

Łukasz Klenczon – licencjonowany agent FIFA i współzałożyciel agencji NewSportStar. W październiku 2010 r. zdał egzamin licencyjny w Polskim Związku Piłki Nożnej. Wcześniej ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 2013 r. został absolwentem Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Przez krótki czas zajmował się dziennikarstwem sportowym on-line współtworząc dział zajmujący się francuską Ligue 1. Futbol to jego pasja od wczesnego dzieciństwa. Do dziś wspomina emocje towarzyszące zdobyciu przez Piłkarską Reprezentację Polski srebrnego medalu podczas Igrzysk Olimpijskich w Barcelonie w 1992 r. Obowiązki zawodowe łączy z aktywnością na boisku, dając z siebie wszystko podczas amatorskich rozgrywek.

Jakub Węglarski – specjalista marketingu sportowego, współzałożyciel agencji NewSportStar. Ukończył studia na kierunku Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a następnie Podyplomowe Studia Marketingu Sportu na tejże uczelni. Przyczynił się do spektakularnego rozwoju futbolu amerykańskiego w naszym kraju, m.in. promując tę dyscyplinę poprzez organizację meczów finałowych Topligi na Stadionie Narodowym. Jako organizator konferencji sportowych nieustannie przyczynia się do profesjonalizacji sportu w naszym kraju. Cenne piłkarskie doświadczenie zdobywał w działach marketingu klubów zagranicznych oraz polskiej Ekstraklasy. W przeszłości był zawodnikiem z sukcesami na szczeblu juniorskim. Jego wiedza na temat funkcjonowania drużyny od środka i tajemnic szatni jest nieoceniona. Na murawie, jak i w życiu zawodowym nigdy nie ustępuje i walczy do końca. W każdy szczegół wykonywanej aktywności wkłada całe swoje serce.

Reklamy