Prawne aspekty pracy managera sportowego – relacja

25 marca 2015 r. o 18.30 w Collegium Iuridicum II odbyło się spotkanie Koła pt.: „Prawne aspekty pracy managera sportowego„.

Gościem „Ius et Sport” był pan Nikodem Pałasz (ur. 1974r. w Warszawie) manager sportowy, specjalista od wizerunku sportowców, właściciel agencji Sport And Profit, autor powieści „Brudna gra” oraz „Sam na sam ze śmiercią”.

Pan Nikodem jest absolwentem WDiNP UW, Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu SGH oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Potencjałem Społecznym i Doradztwa Personalnego WSHiFM. Pracował m.in. w administracji publicznej i w amerykańskich korporacjach, działających na rykach Europy Wschodniej. Od ośmiu lat kieruje własną firmą, zajmującą się marketingiem sportowym.

Agencja specjalizuje się m.in. w zarządzaniu karierami i budowaniu wizerunku sportowców oraz tworzeniem strategii marketingowych w oparciu o sport. Współpracował i współpracuje indywidualnie m.in. z tenisistami, pływakami, piłkarzami, pięściarzami, szermierzami a także klubami sportowymi. Wśród jego klientów byli i są m.in.: czołowi tenisiści świata, medaliści Igrzysk Olimpijskich, Mistrzowie i rekordziści Polski, mistrzowie świata.

Posiada dyplom Managera Sportu wydany przez MSiT. Autor wielu nowatorskich projektów z dziedziny marketingu sportowego. Organizował imprezy charytatywne i pokazowe z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd sportu.

Stworzył cykl powieści kryminalnych, których akcja rozgrywa się w różnych środowiskach sportowych i obrazujących ciemną stronę sportu. Prowadził zajęcia, warsztaty i wykłady z marketingu sportowego m.in. na UW, SWPS, SGH.

Reklamy